fredag 17 oktober 2008

Ensam.



Nu sitter jag här ensam igen. Mamma har precis gått. Kul och bra att hon kan komma hit så ofta iallafall och hålla meej sällskap. Annars idag har de varit som vanligt. Förutom ikväll då jag blev på sånt väldigt dåligt humör. :S Så jag bestämmde meej för att ut och gå med Cindy. Tog min ipod och gick en rask prommenad på 40 min. *känner mig duktig*. Efter prommenaden hade jag ju lugnat mej lite. Satte meej vid datorn en stund sen hoppade jag in i duschen. Sen kom då mamma förbi.
Sitter och funderar oxå på vad som händer i helgen.. förmodligen inte ett skit.. för alla andra har ju annat för seej..Sarah gumman e ju i Uppsala hos pojken sin, Tess ska ha besök hela helgen av sin lillasyster & Marcus ska ha technofest tillsammans med några polare.. man har ju inga pengar heller .. vet ju knappt vad man ska äta eller röka under helgen :/ Har bara 3 cigg kvar tills måndag.. KUUL! Eller inte..
Jaja suck. Det var väl därför lite man blev på dåligt humör. För avundsjukan då att inte ha något att göra och på dom som har pengar.. =/

Inga kommentarer: