fredag 10 oktober 2008

Fredag.

Nu sitter jag här och väntar på mamma. Hon kommer snart så vi ska äta lite mat. :)
Idag blir det kassler, potatis och sås . Gott Gott! Mamma var här till halv 1 i natt :O haha. Hon har blivit värsta nattugglan haha. Men det e trevligt. När jag ändå inte har något att göra. Blir massa prat och skratt. Och kortspel :)
e så glad att hon e så pigg nu. Med tanke på hur allt var i våras :/ :/
Och innan dess. Hon kunde ju knappt komma och hälsa på alls innan. Men nu e hon här i stort sätt varje dag. :D Annars i går hände inte mkt alls. Gick en prommenad och lite så. Jaa med tanke på den... hade gått en liten sväng.. så kommer jag till dungen som ligger precis ovanför meej typ.. Tänkte gå neråt men där var det en hund.. Så skulle gå uppåt istället. (För er som inte vet de skäller min hund Cindy som bara satan på andra hundar vi möter och drar. Därför e de lite jobbigt att möta förbipasserande hundar.). Men när jag börjar gå uppåt ser jag ju givetvis att de går hundar där med. Var en man och en kvinna som gick med varsin svart hund. Och Cindy börjar ju skälla givietvis... Sen bara efter några sek börjar kvinnan skrika och gråta som faan.. :S :S Ingen aning om vad som hände.. om hon rammlade eller vad..Var ju så mörkt så jag såg ingenting.. och kunde ju inte gå dit heller för jag hade ju Cindy... :S Var ganska obehagligt. Hon skrek som fan.. "neeeej!!" och grät massor.. jag bara skyndade meej därifrån för jag fick ju för meej att det var för Cindy skällde som hon rammlade eller nånting.. jag vet inte.. Sen när jag nästan var hemma efter min omväg så ser jag ambulansen åka upp dit :S :S :S Man bara shiit.. vad hände egentligen???! Hoppas de inte var för allvarligt..

1 kommentar:

Anonym sa...

usch fy tusan det lät inte alls kul äckligt värre. :/ klart man blir skit nyfiken..