fredag 10 oktober 2008

Myys.

Just nu e mamma här. Hon håller på att göra lite kola. :D MumsMums! Väldigt onyttigt men vafan det e fredag. Något får man väl unna sig ibland ^^
Annars kollade jag på reprisen av Ensamm mamma söker innan för missade ju halva avsnittet sist. Då Marcus kom och vi skulle ner till ICA.
Efter de gick jag en prommenad med Cindy. Och som tur var så gick det bra denna gången hehe. Faktiskt skönt att ta en liten kvällsprommenad. Tur att jag har fått lite smak för det. Men pallar inte sitta hemma hela tiden. Vill röra på meej och de e jag glad för att jag känner. :) Passerade två blattewannabes ute med hahaa.. dom var väl typ 13-14år. Snackade så högt att man hörde dom flera flera meter innan man ens såg dom. haha jaa orka. Stör meej så på såna och fjortisar överhuvudtaget.. Kan dom inte bara försöka att vara seej själva.. orka försöka att vara någon annan eller överdriva så mkt :/.

Jaja nee nu ska jag hjälpa mamma med kolan. sen blir det att spela lite kort igen :D
Mamma ska försöka att få sin revanch. Försökt i två kvällar nu utan någon lycka. Haha. I'm the winner. :P


Kanye West - Low Lockdown Sköön låt.!

Inga kommentarer: