onsdag 29 oktober 2008

*suck*


FLISAN 2 ÅR IDAG!! GRATTIIIS ÄLSKLIING!! <3<3<3. MAMMA ÄLSKAR DIG!!
Kan inte fatta bara att de har gått 2 ÅR sen jag, Sarah, Marcus & Mattias hämtade dig i Göteborg hos Qamilla. :o




Nu sitter man här igen.. vaken alldeles för tidigt .:/ Vaknade tidigt av att man var hungrig och hade rethosta..Förstår inte varför.. först åt jag en macka igår kväll vid 18.00 tiden.. sen åt jag mat vid 21.00-22.00. Och en stund efter de..ett sånt här megapäron..borde de inte räcka..? Eller måste man seriöst äta var 4:de timme dygnet runt lr??? Sen den där rethostan..undrar om de e rökhosta..vore ju iofs inte så konstig när man rökt i flera år nu.. jävla störande e de ialf. Kommer i stort sett varje morgon.. så jag får gå upp och dricka varm mjölk..det hjälper faktiskt. Men de e ju inte kul att bli störd i sin sömn.. =/
Igår annars var de bara lugnt.. mamma var här som vanligt. Käkade kycklingfilé med pommes. GottGott! e ju inte ofta man har råd att äta det precis :P Men passade ju på att köpa det billigt när man var på Maxi förra veckan. :)
Sen blev de ju träffa Sarah gumman en sväng igår kväll oxå. Hon har ju äntligen kommit hem efter en månad typ haha. Önskar bara du kunde vara hemma lite längre den här gången..<3 <3. Du får ju inte glömma oss här i Jönköping ;P.

I måndagskväll gick jag ner till Jocke igen på Österrängen. *känner mig duktig*
En halvtimmas prommenad. Skönt och bra även för Cindy med :)
Tack för att du finns vännen. Känns som du förstår meej. Var trevligt att ses igen. Du betyder mycket för mig. Tog sedan bussen ifrån Jocke. Köpte ett värdekort oxå. Så nu kan jag åka buss för den sakens skull. Måste börja göra det nu.. så jag vänjer meej lite mer. Kan inte bara sitta här längre. Ångesten får fan ta och ge sig nu och ge mig lite mer frihet!!

Inga kommentarer: