lördag 11 oktober 2008

Gomorron.

Vaknade för typ en halvtimma sen. Fan vad soft det var att få sova ut idag.
Ingen som ringer på dörren, Inget borrande, Inget bankande och Inget springande i trappen :D. Så skönt. Nu känner jag meej faktiskt utvilad. :) Tråkigt bara att de e så mulet ute.. Det gör att det känns som man har mindre energi än man egentligen har. Man får inte lust med speciellt mkt. men men det e ju höst nu och då e de ju såhär tyvärr. Jaha och vad händer idag?! Som jag vet nu så ska jag äta min frukost som jag håller på med nu.. blev risgrynsgröt idag. ^^ Sen blir de ju gå ut en liten sväng med Cindy och efter de skulle mamma komma. Så vi kan äta lite lunch senare. Sen har jag ingen aning.. :/ Känner för att hitta på något idag men vet inte vad. Någon som kan komma med något roligt förslag?? ;)

Inga kommentarer: