fredag 10 oktober 2008

Kväll.

Yes nu sitter man här igen. Mamma var ju som sagt här och åt. sen tänkte jag att jag skulle vila en stund. Blir så seg och trött när jag har min vecka.. + att jag hade ont i huvudet. Men de skulle jag antagligen inte ha gjort.. en kvart efter jag lagt meej och nästan slummrat till ringer de på dörren :/ Var målaren som skulle fixa lite i badrummet efter PEAB gubbarna som satt in fjärrvärme.. jaha så var han här i knappt 5 minuter så gick han...Kändes för meej helt meningslöst att bli väckt för den sakens skull :S Aja gick och la meej igen.. och slummar till IGEN.. Tror ni inte att de ringer på dörren en halvtimma senare igen då?! Var målaren IGEN! Samma sak där.. stannade bara ett par minuter sen gick han.. åhh! Blev så irriterad.. men denna gången sa han att de var färdig ialf. Jaja de var ju skönt och höra. Men hade ju redan blivit störd lixom.. Efter de ialf gick jag och la meej igen och denna gången fick jag faktiskt vara ifred! Skönt. Låg och vilade till kl. 18.00.

Och nu käkar jag ett par mackor och efter de blir de en prommenad med Cindy ^^
Hoppas de blir mer lyckat denna gången :o :O
Sen får man väl se vad som händer. Blir väl bara att sitta här och sega :s
e så jävla trött på att vara såhär pank hela tiden. Det suger verkligen musten ur än.
Undrar om det alltid ska vara såhär.. jag känner ju meej på långa vägar inte redo för något jobb än så antagligen så kommer de väl hålla på såhär ett bra tag till ialf.SUCK! Jag vill kunna göra saker. Jag vill kunna känna någon gång att jag kan bjuda någon.. alltid annars mina vänner som ska bjuda meej. Vafan känner ju meej som en jävla snyltare. UschUsch.
Nee hade jag haft pengar, hade jag bjudigt med meej något ut. Dansat och druckigt massa goda drinkar :D Det hade varit något det!!








TERESE

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig gumman. Kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Jag mår bra när jag umgås med dig. Och kan inte vara nog tacksam åt ödet som gjorde att just du och din familj flyttade in mittemot meej och mamma 1999.
Och 1999?!?! Kan du tänka deej det gumman? Att de e så läängesen?? Nästa år blir de 10år!10ÅR!! :O :D:D Då ska vi fira!! Men jag vet dock inte när på året haha.
Men de e ju det minsta problemet :D <3
Ne men jag önskar att de var något mer jag kunde göra för deej just nu. Känner mej så maktlös.. :/ Vill ju finnas här för dig nu. Och de gör jag ju . Men fan vad jobbigt att de ska vara som det e. med dålig ekonomi och ångestfanskiit.
Men ska verkligen försöka komma till dig snart! Jag måste!!
Och jag fattar inte att vissa bara inte kan dra ett streck över ditt förflutna när du kommit så fantasktiskt långt och ändrat dig så. Blir så sur. Förstår meej inte på såna människor.. speciellt inte när det e familj. Kunde jag hjälpt deej med lägenheten hade jag utan tvekan gjort det. Det kan jag lova dig. <3 Du e min syster, du e min bästa vän. Du har en stor plats i mitt hjärta.
Jag tycker du e så otroligt stark som du e. Att du klarar och har klarat dig igenom så mycket. Beundrar dig verkligen. Därför önskar jag att du kan vara lika stark denna gången.. vet att de inte e lätt. Men du e inte ensam. <3<3
I will allways love you and be with your side.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va glad du gör mig gumman .
Känner mig så stolt över att ha dig som min vän ...
Kommer aldrig lämna din sida, du är mitt hjärta och blod . Kommer alltid finnas där . ÄLSKAR DIIIIIG!!!!