onsdag 22 oktober 2008

Shoo.


Haha Old Pic :P


Ska snart gå o lägga mig. Idag har jag städat o grejjat. Sen kom Catharina i kväll med sin lilla Pluto och så gick vi elljusspåret. :)Var jätte skönt.. inte alls så ruggit väder och sen hade jag nosgrimman på Cindy ikväll för hon drar ju så förfärligt när man går med andra oxå, så jag inte kan koncentrera meej på ha något samtal med den människar jag e med annars. Men ikväll var de lugnt och skönt. Hon var jätte duktigt, förutom då att hon skällde på dom 5-6 hundarna vi mötte på hela vägen :P Sen när hon skäller ska hon ju alltid försöka dra men jag håller ju emot så de blir ju att hon står på bakbenen och så håller hon på o river på mina ben.. ajj värsta rivmärkerna lixom :S Sen hade jag ju mina gråa mjukisbyxor på meej med och när hon river och drar i dom åker dom ju ner lite.. fyy deej Cindy :P

Jaja när vi kom hem pratade ja lite med Tess gumman i telefon. Du behöver inte ha dåligt samvete för att du knappt har haft tid och ringa meej i en vecka. Jag förstår deej. Jag vet ju att du har massa omkring deej nu. Både i huvudet och annars ,med städning, matlagning och folk. Ta de lugnt bara och stressa inte för mkt. <3<3 Älskar diig!

Sen pratade jag med Sarah gumman.. hon har försökt och nå meej hela dagen men har ju städat o så, så har inte hört. Sen vilade jag ju en liten stund innan de var dags för prommenaden. Tycker de e tråkigt att du inte kommer hem förrens på söndag. Men de e ju ditt val. Hoppas bara du väljer rätt <3. Önskar bara du kunde vara hemma mer sen än i 4 dar. e tråkigt att du inte kan ägna lite mer tid åt dina vänner och din familj :O Även om du trivs så bra där uppe kan du ju vara här lite mer ändå tkr jag!

När jag hade pratat med mina flickor hoppade jag in i duschen. gött gött!
Sen kom mamma och jag gjorde lite käk :) Så blev de spelmyys ikväll igen och nu ska jag snart sova. Hörs!

Inga kommentarer: