söndag 26 oktober 2008

Söndag.


Old Pic.


Jaa nu var de några dagar sen jag skrev igen :P Men de har faktiskt inte hänt så mkt. :P I fredags åkte jag till Tess gumman på kvällen. Var faktiskt rätt jobbigt.. hoppade först av på Cigarren.. då såg jag att 3:an kom bakom så hoppade på den.. får då tänkte jag att jag kan gå den biten från Torpaplan i stället för att stå här och vänta en kvart. Men sen kom jag ju på att de blir ju rätt långt att gå då.. så jag hoppade av igen vid Juneporten.. och där var de ju förståss ganska mkt folk.. även en ambulans.. och jag vet inte om de e allt som har hänt med min familj eller för att de e just en ambulans (kanske båda delarna?) som gör att de blir extra jobbigt när en sådan e i närheten.. så jag fick rätt mkt ångest där ett tag. Men försökte hålla meej lugn.. ringde upp Sarah och pratade med henne tills bussen kom. :)
Väl hemma hos Tess var de ju en hel del folk. Madde hade ju kommit från Gbg tidigare på dagen med en del av sina polare :) Så jag och Tess satte oss i köket rökte, drack lite och pratade :) Sen gjorde hon och R seej i ordninga och så tog vi taxi ner till Centrum :)Där var de massa folk.. kö.. kö .. kö. Men för de första kom vi ju inte ner förrens 12.. sen var de ju lönehelg oxå. Tycker inte om att komma ner sådär sent.. känns ju knappt som man hinner komma in då förrens de e dags att gå igen.. :/ Men vi kom ju in ialf ganska fort.. hängde av oss och gick till baren :)
Där köpte R ett helrör :O :O Var hundra år sen jag drack det.. så de var nice.. sen blev de ju självklart en P2 oxå. :) Min nya favis drink hehe.
Träffade Ida gumman på centrum med :) Pratade lite och dansade självklart!
Men kvällen tog ju slut alldeles för fort så innan man visste ordet av så satt jag på bussen hem.. men va rätt nice för hade suttit kvällen innan typ rensat hela min Ipod och lagt in massa ny bra musik :D. Tack iallafall både Tess hjärtat <3 och R för en trevlig kväll och de jag blev bjuden på!!

Annars i helgen har de varit lugnt. Marcus var här en sväng i lördags.. sen har mamma varit här en hel del som vanligt oxå :)
Igår kväll kollade jag på Beck och The World Trade Center.. filmen med Nicolas Gage eller hur han stavas.. Tycker den filmen e bra. Kan inte fatta bara att de hänt på riktigt.. att människor begravdes där under all skit.. och att de fanns massa människor som fick ligga levandes begravda i flera timmar innan hjälp kom :o Försökte sätta mig in i deras situation igår.. men kunde fan inte.. jag skulle ju dött.. av panik.. hade aldrig klarat de tror jag :S :S Men de var soft ialf...bara ligga i soffan o glo på film =)

Måste försöka fixa 1000 spänn oxå på något jävla vänster :S:S Vet inte hur de ska gå till.. men måste.. Cindy har fått noskvalster och de måste ju givetvis behandlas.. men jag vet ju hur de e.. man kan ju knappt visa seej på djursjukhuset utan att typ bli av med alla pengar man någonsing ägt typ.. ne men de e ju dyrt som fan ialf.
Och när jag pratade med Catharina sa hon att de kostar runt 1000 spänn.. för undersökningen och medecinen hon får sen... frågan e bara hur jag ska fixa det?

Inga kommentarer: