lördag 26 september 2009

Utgång och marknad!

Igår kväll åkte jag ner till O'learys för att möta upp Sanna
och Linda :) Dom skulle ut, så jag bestämmde mig för att
göra dom sällskap. Var ju ett tag sen vi sågs nu ju.
Kvällen började inte så värst bra.. fick stressa som fan
här hemma för att hinna med. Sen när jag kom ner hade Sanna
gumman kollat fel på deras buss, så jag skulle få vänta
15-20 min på dom. (meningen var annars att vi skulle komma
samtidigt :P) Bestämde mig då för att jag kunde gå in så
länge.. ta en öl o kanske hitta nån annan man kände igen.
Men när jag kom fram tog dom 50:-kr inträde i stället för 20:-
som jag hade fått höra. Hade ju bara 35:- spänn på mig...
så de var ju bara o traska iväg till atomaten.. O jävlar
vilken kö de var.. tog typ 20 min innan de var min tur.. och
sen fick jag inte ens ta ut pengar :S Det stod bara
"Du kan inte ta ut pengar i den här atomaten"
Snacka om att jag blev irriterad...Men vad gör man?!de var
ju bara o traska vidare till den andra atomaten o ställa sig
i den kön. Som tur var tog de högst 5 min där bara. :)
Gick tillbaka till O'learys och tog en öl. Efter en liten
stund kom Sanna o Linda. :) Hade en jätte trevlig kväll!
Tjötade en del, dansade, sjöng och drack öl ;)
Träffade även 3 st kände! Jätte roligt! Inte ofta jag gör
de annars, när jag går ut.



Innan utgången.



Jag, Linda & Sanna :)



Jag & Linda :)



På dansgolvet :) (Vems hand e de?! :S)



Sötnowsarna.



Sanna gumman & jag :)



:)



Skåål!



Sött :)


Idag gick jag upp vid halv elva.. käkade lite frukost.
Gick ut med Cindy och gjorde mig i ordning. Vid tolv åkte
jag och Marcus på höstmarknaden. :) Men de var inte så mkt
o se, enligt min uppfattning. Kollade runt lite o såg några
uppträda på en liten scen i hoppets torg. Streetdance.
Innan vi bestämmde oss för att gå och käka nånstans.
Kände verkligen INTE för pizza lr hamburgare. Ville äta
"riktig" mat! Så det blev resturangen La Dolce Vita .
Tog en dagens som bestod av fläskfilé, potatis & pepparsås. :)
Efter den goda maten, tog jag mig en tripp till Once.
Och hittade ett par snygga jeans! Innan vi rörde oss
hemmåt.



Mina nya jeans :)

1 kommentar:

Terese sa...

Verkar som du hade kul igår! Och vad söt du var! :) Väldigt fina jeans också , pusssss