torsdag 24 september 2009

Två mysiga dagar.

Har haft två jätte mysiga dagar med Tess gumman. <3
I tisdags kväll åkte jag ner till henne runt sju tiden.
Hon möter mig med lilla Tito vid busshållsplatsen och
vi tar en prommenad. Kändes skönt. Saknade Cindy bara,
hade lite dåligt samvete. Men de har jag nästan alltid
om man prommenerar utan henne. :P Efter prommenaden,
gick vi upp till Tess, kollade lite på idol, lyssnade
på musik och tjötade :) Vid elva kommer jag på att de
kanske är bäst att kolla bussen :P Trodde jag kanske
redan missat sista bussen.. men som tur var gick de en
vid tolv. Nackdelen är ju bara att man får vänta en kvart
i stan.. och de gillar inte jag. När man är själv och de
är mitt i natten. Så jag ringde Marcus och frågade om
inte han kunde hämta mig i stället. Och vid tolv kom han :)
Vi åkte direkt upp till Mc Donalds, käkade varsitt
meal och sen delade på en glass med varm chokladsås *mmm* :)
Sen när vi kom upp till mig, satt vi och tjötade en del.
Så kom inte i säng förens väldigt sent.


Älskar dig gumman. <3 Alltid vi i vårrt och torrt!


Igår gick jag upp och kände mig seg. Slappade och slöade en
bra stund. Vid två blev jag hungrig och gjorde käk till mig
och Marcus. Sen var de bara att sätta igång och städa.
Tess och lilla Tito skulle ju komma på besök :D Då kan de ju
inte se ut som ett bombnedslag här hemma. hahaha. Så det
blev diska, damma, damsuga och plocka i ordning. Innan jag
och Marcus åkte iväg en sväng. Blev en tur upp till A6.
Först Ikea - där hittade jag 2 jätte mysiga mjuka svarta filtar,
som jag har lagt som "underlag" i soffan. Så man skyddar den
lite mer. Sen var de redan en och en annan ful fläck i soffan
som inte går bort. Som jag vill täcka. 39:- kr styck! As billigt!
Efter Ikea blev de Elgiganten - köpte 2 kablar som man behöver
för att koppla dator till TVin. Jätte smidigt ju om man ska se
film :) Slipper man bränna o sånt shit som ändå inte verkar
funka för min del..Kostade sammanlagt 250:- spänn. Tycker jag
oxå var billigt! Med tanke på vad man får ut av det. :)
Sist blev de en tripp till Cervera där jag hittade
en vit fin löpare till mitt matbord och 4 mörkrosa färgade
tygservetter med 4 servettringar till :) Som jag ska duka
med på min födelsedag (tillsammans med dom nya fina tallrikarna
som man fick gratis när man beställde något från Ellos :).
Kommer nog bli jätte snyggt!

När jag var klart där, bar de iväg hemmåt. Bad Marcus och
släppa av mig här nere i centrum. För jag behövde handla lite.
Köpte mjölk, 2 stora drickor, fil och juice... och med de
vill jag bara infomera er om att de blev en anningens tugnt!!
Jag som inte tänker mig för när jag handlar, utan ska bara
ha de jag ska ha:P haha. Men jag kom ju hem ialf med mina tre
påsar. Då var de bara att plocka upp de man hade handlat.
Städa färdigt de lilla sista och sen blev de gå ner till centrum
igen för att möta Tess <3 och lilla Tito :) Det blev ett
jävla liv på dom små liven som vanligt i början. Men de
tystnade ganska fort. Och då traskade vi upp till Öxnegården.
Släppte dom i den stora kohagen en stund, sen gick vi en
skogsprommenad innan vi kom hem till mig :) Väl här hemma
satt vi och tjötade en stund innan de blev singstar! De
e så roligt!! Fast faan vad vissa låtar e svåra! Men de är bara o öva :P
Vi ringde och beställde pizza på hemkörning oxå. En Acapulco,
den hade jag faktiskt inte ätit innan. Men de var gott!
Såg disneyfilmen Oliver och gänget när vi käkade. Så söt!
Efter de blev de en prommenad med hundarna igen. Denna
gången upp till skyttebanan :)
När vi kom in igen körde vi igång gamla nintendo 64 och körde
Mario kart, vårat favoritspel när vi var yngre ;P. Sen
blev det ännu mera singstar, innan Marcus kom vid 3 och körde
hem Tess och Tito. TACK för en jätte mysig kväll gumman!!
Hade hur trevligt som helst! Måste vi göra om snart. <3<3



Dom nya glastallrikarna från Ellos.
Servetterna, servettringarna, den vita duken
och den fina ljusgrejjen som jag hittade på
Cervera.:) Nöjd!

Inga kommentarer: