torsdag 10 september 2009

Buws med hundarna & film.

Marcus kom till mig vid sextiden. Tog en cigg och tjötade lite.
Sen hjälpte han mig att bada Abbe. Så nu är han ren och fin :)
Känns fräsht om han nu ska flytta på fredag. Han tyckte väl dock
inte att de var så populärt. För han stod o skakade lite grann
men han stod hyfsat still ialf. Han blev jätte len i pälsen,
väldigt stor skillnad från innan. Då kändes han jätte stäv...
Tror inte någon har duschat honom innan om jag ska vara ärlig.

Efter duschningen slappade vi en stund, kollade lite på TV och så.
Sen vid åtta gick vi ner med hundarna till dagiset. Så dom fick
leka av sig lite. Och de behövde dom verkligen kan jag säga.
Fan vilken fart de blev på dom ;P Roligt och se.

När vi kom in igen efter drygt en timme blev de lite TV igen.
Såg en kort bit av efterlyst och fick se en glimt av en
gammal klasskamrat....

Vid tio blev jag hungrig så då åkte vi till MAX :D Köpte med oss
mat hem och kollade på Män som hatar kvinnor.
Gillade den!!




Världens goaste katt. <3




Vovvarna på dagiset.




Haha! Hopp och skutt Abbe! ;P




Vad vore Cindy utan pinnar?! ;)




Cindy kan minsann oxå ;)




Cindy ser lite småcrazy ut haha.




Jag och Marcus :) (Bjuder på denna..)




Just me..!

2 kommentarer:

sanna sa...

kände du gärningsmannnen? :o

Miia sa...

Sanna: Kände honom kan jag väl inte påstå, men jag gick i samma klass som han på Bäckadal.