onsdag 9 september 2009

Möte.

Yees idag har man varit på möte i 2 timmar. Med mitt personliga
ombud Hasse, min kontaktperson på F-kassan och en från komunen.
Pratade lite om hur vi ska lägga upp min behandling frammåt.
Ska ju söka om aktivetetsersättningen igen. Kanske inte för 3 år
som jag haft de nu, men ialf ett tag till. Sen ska jag ju få nån
mer person som kan följa med mig på mer aktivteter. Så jag kommer
ut. De behöver hända saker nu. Kan inte bara gå här hemma hela
dagarna jämt. Mötet var uppe på psyk o de gillar jag inte alls.
Ligger väldigt nära Ryhov och har ju jätte problem med de...
Så när vi kom in och skulle vänta på våran tur hade jag ju en
jävla ångest.. Usch!! De var ett tag sen annars nu. Men som tur
lugnade de ner sig sen. Så mötet gick bra.

På hemvägen var Hasse snäll o körde mig till PoB Turbutiken
först, här nere vid Huskvarna Station. Hade ett paket o hämta
där från DHL. Var 4 st änglar servettringar, som mamma fick idag
när jag kom hem, eftersom de e hennes namnsdag idag <3.
Hon hade varit jätte snäll o städat massor åt mig när jag var
borta :) Så det känns skönt, såg ut som värsta bombnedslaget här
innan :S Trivs INTE alls med de! Men blir så när
man är sjuk och dessutom har 2 stora hundar att ta hand om i första
hand!

Skulle ju komma ett äldre par i 60-årsåldern och kolla på Abbe i mon.
Men han ringde nyss och sa att de tyvärr hade kört ihop sig.
Så vi skulle höras på freda morron, och se om de passar att dom
kommer då e.v :) Hoppas Hoppas!! Mest för hans skull, så han
förhoppningsvis får komma dit han hör hemma snart o sen för min egna
skull med. För jag är redan låst som jag är p.g.a min ångest.
Det räcker just nu..




Så härlig bild på min bebis Flisan. <3




Knasbollen Abbe ;P





Min sötaste "rävunge" Cindy <3.

1 kommentar:

Terese sa...

Vad söta bilder du tagit gumman. Synd bara att du blir utsatt för miljöer där din ångest blir ännu jobbigare .. Men nu har du ju klarat den biten också ! :) Stolt över dig <3