måndag 21 september 2009

Helgen.

I fredags.
Tog jag de bara lugnt. Började kolla på lite avsnitt av
Oskyldigt dömd på datorn. Sen blev de prommenad med
Cindy gumman i det fina vädret. Runt fem började jag göra mig
i ordning. Duscha, sminka mig och käka. Vid halv nio kom Marcus
förbi en liten sväng. Han hade med sig dricka till mig. :)
Sen vid nio körde han mig till Bella gumman. Där vi satt och
tjötade en stund medans hon gjorde sig i ordning. Vid tio
började vi röra oss. Först mot Råslätt. Linda hade födelsedags-
fest :) Så där blev de tjöt, skratt och dans innan vi åkte ner
mot stan vid tolv. Blev centrum som vanligt. :) Kvällen gick
hur fort som helst! Tack allihopa för en jätte trevlig kväll!



Bella & Linda.



Jag & Bella.



Linda & Bella dansar ^^.



Just me. :)



Bella & Angelica.



Fråga mig inte vad flickorna håller på med ;)
Har för mig att dom hittade en låt dom gillade ;)




Folk :)



Folk. :)



Bella med sin pärla :)




I lördags.
Blev de bara lugnt igen. Fortsatte och kolla på lite avsnitt.
Hade hoppats på att Marcus skulle följa med mig på Huskvarna
marknad. Men tyvärr jobbade han hela dagen :/ Han hämtade mig
ialf runt sju och så åkte vi ut till hans föräldrar en sväng.
Där han passade på att tvätta bilen. Och hämta sitt soffbord,
som inte åkte med i flytten. På vägen därifrån hämtade vi upp
Marcus nr. 2, sen hämtade vi Cindy och efter de blev de ICA för
att köpa lite gott. Innan vi tillslut hamnade hos Marcus. För
att se film :) Vi såg The Night At The Museum 2. .



The Night At The Museum 2, trailer.



I söndags.
Hände de inte mkt alls. Låg mest och vilade hela dagen. Eftersom jag
inte kom hem förrens fyra på natten. Vid sju började jag och Marcus
göra lite käk. Innan han skulle iväg. Men allt blev förstört...
halv åtta ringer min mobil, och de är Abbes nya ägare..
Där han berättar att dom har fått problem med Abbe och inte kan ha
kvar honom... Jag blev jätte lessen!! Det var detta som verkligen
INTE fick hända! Tycker jätte synd om Abbe! Så nu ska väl dom komma
och lämna tillbaka honom till mig.. Att jag går med på detta är enbart
för hans skull.. För jag vet ärligt talat inte om jag orkar med 2
hundar igen.. men vad gör man? Tror inte att dom är kapabla att lösa
detta på egna händer...

Inga kommentarer: