torsdag 10 september 2009

Håll tummarna!

I morron kommer han från Göteborg och ska kolla på Abbe.
Var ju meningen att vi inte skulle hörts förrens i mon på
morgonen men han ringde tidigare idag och ville bestämma :)
Så han verkar ju vara seriös. Att han tänker mycket på det
och försöker ordna det.

Så får väl snart hoppa i säng. Ska upp vid halv 9-9.
Gå med hundarna, käka frukost o plocka undan lite.
Sen skulle han väl komma runt halv elva.

Annars idag har de varit lugnt. Kännt mig lite små hängig
igen.. :/ Hoppas att de bara känns så idag, så inte
förskylningen e tillbaka igen..

Var och hämtade 2 paket idag med:) Tog cykeln :)
Det ena paktet var en klotrimmer, som dom börjat med nu.
Blev sugen på att testa. Och de verkar funka rätt bra faktiskt!
Cindy tyckte bara att de var lite läskigt, men hon vänjer väl
sig :)




Andra paketet var från HM. En vinterjacka. Så nu har jag
varit lite onödig och köpt två jackor. Så nu behöver jag
inte tänka på de, på länge. Den förra jackan beställde jag
från Ellos för ett tag sen. För att jag behövde en. Den
jag fick hem idag, kunde jag bara inte motstå . Gillar
den starkt!


Jackan jag fick hem idag från HM.
Fast min är svart :)




Jackan från Ellos som jag fick hem för
några veckor sen :)

2 kommentarer:

Terese sa...

Ja, ibland måste man få unna sig lite personlig ompyssling! :) Väldigt snygga jackor och den där klotrimmern verkade inte heldum! :)

Terese sa...

Haha jadu .. Det skulle ju inte skada att handla lite. Men det får bli när pengarna kommer i slutet av månaden :) Puss