söndag 6 september 2009

Tidigt.

Jaa idag vaknade man tidigt. Och har inte kunnat somna om än, men tänkte göra ett
försök snart igen. Känns som jag börjar bli sjuk :( Som man börjar få den där
äckliga klumpen i halsen, ni vet. Som de alltid börjar med innan man blir sjuk. :/

Utången i fredags kväll var trevlig. Satt först hemma hos Bella, tjötade och
körde lite singstar. :) Vi drog oss in mot stan runt elva. Var väldigt mycket
folk ute. Man träffade ialf en och annan som man kände :) Runt två körde Bella
gumman hem mig, och de kändes så ovanligt med sköönt att bara komma hem till
Cindy gumman. Abbe var ju hos Marcus. Hela kvällen o natten :)

Igår var Tommy här en liten sväng. Det var trevligt tycker jag. Har ju inte setts
på jätte länge nu. Trots att vi bara bor kanske 10 meter i från varandra. :P
Vid tre kom mamma och Marcus, vi åt lite mat. Sen åkte jag och Marcus till A6.
Behövde köpa en ny Ipod, eftersom min gamla bara fick för sig att gå sönder
i fredags :S. Fick nästan panik. Hatar att vara utan någon form av mp3 spelare.
Älskar att ta mp3 spelaren och gå en prommenad med hundarna. Prommenaderna känns
så mycket lättare då. Sen kan man ju bara INTE åka buss utan
musik. Det går bara inte! Så som tur var hittade jag ju självklart en ny Ipod.
En rosa Ipod Nano 8gb. Sen fick jag ändå för mig att jag skulle kolla på en annan
kamera oxå. Den jag gamla jag har e ju verkligen skitkass. Tar jätte lång tid på
sig att ett kort, ganska dålig upplösning, slukar batteri som sjutton.. och jaa..
ni fattar nog. Hittade ialf en kamera oxå! :D Canon IXUS 9515, 10 Mega Pixels.
Även denna i rosa! Är supernöjd!!!

Efter A6 blev de ICA och handla lite. Köpte lite gott, så när vi kom hem till
mig igen blev de fika :) Sen var de bara lugnt resten av kvällen. Såg lite
på nån film på TV, och mamma var här en sväng :)

Nee dags för sängen en stund till! Hörs senare! Puss <3




Min gamla skitkamera .. usch!




Min nya älskliing..:D




Fräschaste Ipoden. ^^

Inga kommentarer: