onsdag 9 september 2009

Långprommenad.

Det blev en långprommenad med hundarna ialf. :) Var för rastlös
för att göra nånting annat typ :P Så jag tog min nya Ipod och
vandrade ner mot Huskvarna. Stannade till vid Huskvarna station
och ringde Bella för att hon kanske ville kommit ut o tatt en
cigg, men hon svarade ej. Så jag fortsatte vidare. Hamnade nere
vid Smedbyn. Ringde Marcus o frågade vad han hade för sig, om
han var klar. För han skulle fixa lite sen skulle han komma upp
till mig. Men han var fortfarande hemma o fixade lite så jag
traskade dit. :) Innan vi åkte upp till mig o käkade. Blev resterna
från dagens lunch Köttbullsgratäng :)

Spelat lite dota ikväll oxå. Vann faktiskt båda matcherna :)
Känns nice, då de var flera månader jag körde sist ;P

Ne nu blir de nog sängen. Hörs i mon! NattiNatti <3

1 kommentar:

Terese sa...

Vilken friskis du var då. Att traska ända till Huskvarna. Jag hade ramlat ihop och dött på halva vägen haha :D