måndag 14 september 2009

Gomorron!

Blev aldrig att jag fortsatte igår :P Kändes som jag hade
fullt upp med tvätt o annat. Fick äntligen tvätta igår kväll.
Det var skönt :) Har ju inte tvättat så mkt när Abbe har varit
här, eftersom de gick ju inte lämna honom något ensam typ..
Men igår blev de lite kläder och täcket, kuddarna och lakarna
som fick sen en uppfräshning :) Trodde först inte att jag skulle
få i mitt stora täcke i tvättmaskinen, men de gick med lite kraft
Haha! Visst när maskinen e så full blir de ju inte de bästa
resultatet, men de blir ju inte värre ialf!

Peter som köpte Abbe, ringde igår kväll igen :) Berättade att
allt går jätte bra. Och att dom är väldigt nöjda med honom.
Dom köpte ju en madrass till honom första dagen. Men den
verkar han inte ha gillat för han bet sönder den direkt :P
Så han fick en filt och ligga på istället, och nu verkar han
vara nöjd. För den sover han på som en stock varje nätterna ;)
Känns alltid roligt när dom nya ägarna hör av sig. Och man hör
att allt går bra. Jag tror de gör de lättare att gå vidare..
För nu har jag redan vant mig vid, att de bara e vår lilla
familj här igen. Jag, Cindy & Flisan :) Och de e faktiskt
jätte skönt.



Önskar ditt bästa plutten. <3



Hm vad finns de mer o berätta?! :)
Jooo! Jag var ju ute i lördags!! Fick gratis sms:et från Centrum
på morgonen. (Där de står att man har gratis inträde innan 23.30)
Och tänkte direkt, att idag måste jag försöka komma ut.
Träffa lite folk och göra lite annat! För har ju suttit hemma så
mkt p.g.a. Abbe, sen var jag ju sjuk för inte så länge sen.
Ringde Tess gumman o hörde om hon var sugen på att följa med,
o självklart var hon de :) Så då fick de bli en prommenad med Cindy,
duscha, käka lite och göra sig i ordning. Innan Bella var snäll o
hämtade mig vid nio. För att skjutsa mig till stan. Men hon körde
ända till Torpa, hämtade även upp Tess och körde oss till stan :D
Tack så jätte mycket! <3
Så drog vi oss mot Tusen och en natt för att förfesta
lite. Eftersom jag och Tess inte är så bra på att planera våra
utekvällar :P Hinner aldrig till systemet :P Och Tusen och en natt
har riktigt schyssta priser. En ciderkanna för 140:- eller en shotsbricka
med 5 shotar för 100:- t.ex :) Precis de vi svepte i oss innan vi drog
oss vidare mot centrum :) Där de blev dans hela kvällen typ! :)
Tack för en jätte trevlig kväll gumman! Synd att de gick så fort bara!



Min gumma på Tusen och en natt.





Vi <3 på Centrum :)




Darloo, på dansgolvet :)




Vi igen :)

4 kommentarer:

bella sa...

Vilken söt hund!

Terese sa...

Haha jadu, vi planerar nog sämst i världen haha! Men snart är det din födelsiidag! Och det kommer bli så mysigt! :D Love u hunny! <3

Miia sa...

Terese: haha jag tror de med :P Men de blir ju alltid bra ändå ;) De e ju huvudsaken! Jaaaa va jag längtar!! Synd bara att den säkert kommer gå över skitfort , som allt annat roligt! Hoppas du kan komma tidigt den lördagen, kanske hjälpa mig plocka i ordning de sista o göra fint? :) Love u 2 <3 pusss

terese sa...

Klart jag kommer finnas till hands på din födelsedag och hjälpa dig darlo! Nu får du uppdatera bloggen snart! :) Puss love