måndag 7 september 2009

Hjälp mig med tips.

Måste ha tänkt fel, för glassbilen kom aldrig haha. Den kommer nog
i mon istället då. :P Se om man vill ha nånting då.

Annars har jag bara slappat idag också. Kollat på film och så.
Såg Material Girls från 2006. Den var faktiskt helt okej :)
Typsikt tjejfilm som jag gillar. Någon som har några på tips
på andra typiska bra tjejfilmer?



Material Girls trailer



Håller även på att lyssa igenom lite musik. Försöker hitta några
bra att lägga in på nya Ipoden. Rätt surt ändå att min gamla pajade,
för hade låtar där som jag inte längre har kvar på datorn :/.
Men men får väl se de positivt. Nu får man en fräsch omstart.
Någon som har några tips på bra nya låtar? :)

2 kommentarer:

Terese sa...

Hej gumman ! Vill du se bra tjejfilmer ? Kolla in Wildchild ,Confessions of a shopaholic och djävulen bär prada :) Lite det jag kom på nu .. Kolla gärna in min nya blogg där jag tänker stanna nu :) http://teszy.blogg.se

Pussen och kramen

Miia sa...

Wildchild har jag redan sett :) Den tyckte jag var bra :) Ska försöka få tag på dom andra.. fast när jag tänker på de har jag nog sett djävulen bär prada oxå :P Ska kolla in din nya blogg gums! Hoppas den stannar nu då och att du uppdaterar ofta ;)

Pusss