måndag 7 september 2009

Godmorning.

Är sjuk idag med. Men än så länge känner jag mig inte lika hängig. Skönt!
Igår kväll annars, kollade jag på Ensam mamma söker som hade säsongstart. :)
Tänkte på de, måste vara rätt roligt och sitta o välja ut ett antal killar
som man vill träffa. O tänkt att dejta så många på en gång. De kan väl inte
vara så fel ;) Dom borde göra ett program som heter Ensam matte söker lr
nått. haha

Efter programmet kom Marcus och hjälpte mig rasta hundarna. Sen åkte han och jag
hoppade in i duschen. Så gött. För man blir alltid så svettig när man e sjuk :/.
Ren o fräsch, hoppade jag ut från duschen för att laga mig lite mat. :)
Köttbullar, spagetti och gräddsås :) Och så blev de film.
Sandor/Slash/Ida. Har faktiskt inte sett den innan. Och jag tycker faktiskt
inte att den var så bra. Den dög, men inte mer än så. Sen blev de en svensk
film till Gangster. Den e bra. :)

Nee nu ska jag fortsätta med min frukost, sen ska jag kurera mig.
C-vitamin, kiwi och förskylningstabletter :P

2 kommentarer:

sarah sa...

Krya på dig gumman. hoppas du snart blir frisk. inget kul alls att vara sjuk :(

Miia sa...

Tack gums. Känner mig faktiskt redan bättre :) Är bra när man kurerar sig, då blir man inte sjuk så länge:)