torsdag 3 september 2009

Everybody wants to be somebody.

Vädret
Usch vilket väder de är. Känns verkligen att de börjar bli höst nu :/
Trist tycker jag, man får ingen energi på hösten. Mörkt, mulet, regn,
och blåst hela dagarna.. blir aldrig riktigt ljust. Önskar man kunde
åkt utomlands ett par veckor. Till något varmt ställe soola, bada,
slappa och parta :D Men då ska man ju ha pengar till de med... Sen
var de ju de där med att flyga.. Vet inte om jag skulle våga de faktiskt.


Armbandet
Fick hem mitt armband i går iallafall :) De var jätte fint. Fast tyvärr
var de lite förstort.. har ju ganska smala armar så. Men Marcus sa att
man kanske kunde korta av de lite. Får se. Vill ju kunna använda de,
men samtidigt e man ju rädd att de ska gå sönder helt då om man ska hålla
på o fixa med de..


Abbe
Är fortfarande här. Är inte något på ett bra tag som har hört av sig nu..:/
Förstår inte det, för han e ju hur fin som helst. Och han är en jätte go
hund. Han behöver bara någon som orkar träna med honom och tycker det är
roligt. Men de e jätte svårt att sälja en hund i dag. Speciellt om man
har en blandras. Renrasiga är mycket lättare. Tråkigt att de e så tycker
jag...Renrasiga är ju inte mer värda än blandraser.
Har iallafall funderat. Och ska göra ett nytt försök snart. Förnya annonsen
och sänka priset på honom lite. Händer de inget då heller, vet jag inte
vad jag ska göra.. funderade ju då isåfall på att kanske lämna honom till
svängande svansen. Men fick höra idag att dom verkar ha fullt och har oxå
svårt att sälja sina hundar... Så de ända alternativet man har är väl och
vänta..Allt fungerar ju bra här hemma, det är ju inte de. Men jag mår inte
så bra själv, har inte mycket ork. Tappar tålamodet rätt ofta. 2 hundar är
lite väl mycket just nu..


Nee nu blir de nog vila en liten stund, så får man se om de händer
nått ikväll :) Imorron blir de utgång med Bella gumman och några till
iallafall :D Ska bli kul och skönt o göra något annat. Komma hemifrån
lite :)



Thomas Gold & Matthias Menck - Everybody Be Somebody

Inga kommentarer: