onsdag 6 maj 2009

Tack. <3

Igår var ingen bra dag..eller rättare sagt kväll. Fick massa tankar över mig. Gammal skit...som ny skit. Blir att man tänker så jävla mycket när man sitter här ensam. Så mådde verkligen inte bra. Men jag har så fina vänner <3 Jocke tog taxi upp till mig halv 2 i natt. Satt och pratade massor o sen glodde på en film. Så åkte han hem med typ första bussen precis efter 6 i morse. Det kallar jag verkligen en underbar vän. Du fattar inte vad de betydde för mig. <3 Nog ingen som gjort de för mig innan, och du som skulle jobba dag. Din stackare.

Har blivit sådär dålig på att skriva blogg igen. Fy på mig! :P Men det blir så.. om man glömmer bort att göra de nån dag.. sen bara håller de på så. och tillslut vet man inte vad man ska börja skriva.

Längtar till sommaren. Hoppas denna sommaren blir bra och man kan hitta på massa att göra. Ser fram emot veckan i Stockholm :) Ska bli jätte skönt o komma iväg. .. men fatta vad jobbigt de kommer bli med min ångest!! Jag som ha svårt för folk.. och så Stockholm då.. jaaa men de kommer väl bli bra övning! ;)
Kommer bli skillnad att gå ut i Stockholm oxå, öppet längre o massa schyssta ställen o välja på.. jaa hjälp!! Vart ska man gå? Någon som har några tips?



Nee man ska väl försöka sova nu! Slänger upp lite bilder på vad jag fick hem för saker idag :) Och vad jag ska få hem senare i veckan :D
Pussheej.




Detta fick jag hem idag :) Söt rosa set från bubbelroom och ett par Calvin Klein trosor. ^^



Detta får jag hem senare i veckan :)



Flo rida feat. Wynter - Sugar

1 kommentar:

Terese sa...

ÅH vad fina kläder ! :D