tisdag 19 maj 2009

Skräckprommenader.

Just nu sitter man här och tar ett bloss.
En gonattcigg innan man hoppar i säng.
Har precis kollat på American Pie 2. ;P
Det var längesen, men den e bra! Roliga!
Önskar att man kunde varit ett sånt gäng som
alltid höll ihop typ. Kanske inte lika crazy som
dom men ändå haha.

Annars har de varit en lugn dag/kväll.
Var borta hos mamma en sväng i eftermiddag,
för Carrie kom och klippte henne :) Blev jätte fint!
Och så mycket tunnare o kortare nu till sommaren.
Så fick man hjälp att klippa och tunna ut luggen oxå :)
Gött! Slapp man göra det själv. E väl inget problem så
men bättre om man kan få den uttunnad och en sån sax
har jag ju inte...

Gick min vanliga s.k "skräckprommanad" innan ikväll
oxå.. kallar den så för just nu e de typ bara 10 av 100
lampor som funkar här uppe på Öxnehaga så de e rätt möörkt
om man säger så.. sen har man väl sett för många skräckfilmer
hahaha! Hoppar till för minsta lilla..
Men det e gött..bara ta mp3, pumpa ut massa bra musiik i öronen
och gå gå.. Det blir ju mer ett ökat tempo då, och man får
verkligen ut något av prommenaden.. så man kan ju säga att jag var
rätt död i benen när jag kom in :P Så de var gött o sätta sig i
soffan o slappa :)


Nee nu e de dax för sängen!
Natti Natti!
Pussheej.




Promoe - Svennebanan

2 kommentarer:

sanna sa...

du ska vara stolt att du vågar gå ensam på kvällarna just på öxnehaga! När jag är full kan ja gå vart som helst men nykter går jag nästan aldrig ute i mörkret ensam haha...öxnehaga förstörde mina promenader!

Terese sa...

Jo , tycker det var riktigt dålig stil faktiskt ...

Fattar inte att du vågar gå en sån skräckpromenad i mörkret på öxnehaga .. fast du har ju cindy så ahahaha :D