torsdag 14 maj 2009

Dåligt.

Har mått väldigt dåligt ett tag och gör det fortfarande.. börjar bli jävligt trött på mig själv. Allt ältande hela tiden.. Vissa saker kan jag bara inte släppa.. Jag känner inte riktigt igen mig själv längre.. och jag vet inte ens om mina vänner gör de.. Har själv märkt att jag inte riktigt e densamma när jag umgås med mina vänner..visst jag har alltid varit tystlåten.. meen ett tag tyckte jag nästan att de var på väg bort..nu vet jag inte längre. En väldigt nära vän sa till mig igår att jag har låst in mig.. har byggt höga stora mentala väggar omkring mig... och det kan mycket väl stämma.. Jag släpper inte in någon för nära.. jag pratar helst inte om mina problem.. Men hur gör man då för att riva denna mur? Jag har faktiskt ingen aning..Jag nämde tidigare att jag inte e densamma när jag umgås med mina vänner längre.. jag måste vara riktigt tråkig att umgås med ärligt talat... men jag har försökt! Jag försöker.. men de märks ingen skillnad :S Jag märker ingen skillnad ialf. Hur gör man? Vad gör jag för fel? :O Varför har de ens blivit såhär? Jag har ju vänner jag kan prata med som jag litar på.. men när jag väl har dom hos mig..eller när dom frågar om de e något som har hänt.. Då har jag plötsligt ingenting att säga. ..:S Nee usch jag blir bara förvirrad på mig själv. Jag vet ju egentligt vad de e jag mår dåligt för..fast de e klart.. mina närmsta vet ju redan de. Så vad finns de mer och säga egentligen?


Inga kommentarer: