måndag 18 maj 2009

Söndag.

Det blev ingen fest i går, Sanna som skulle ha festen blev sjuk :(
Tråkig..Fick ju tag på öl o allt men de e ju ingenting man kan rå
för. Att man blir sjuk. Och det e ju förstårligt att man inte orkar
ha fest då. Så nu satsar vi på nästa helg :) Hoppas de blir av då.
Så igår blev de tvätta igen, sånt som man vanligtvis inte tänker
på att tvätta eller inte hinner tvätta innan tvätt-tiden e slut.
Som stolsdynor, jackor m.m. Var skönt!


På kvällen åkte jag ner till Huskvarna en sväng. Träffade Marcus,
Marcus & Viktor. Satt och tjötade en stund, sen drog vi ner till Bongo.
Dom ville se någon som skulle spela där...o jag hade inget bättre för
mig.. gillar ju verkligen inte de stället annars men men. Efter
gårdagen har inte den åsikten ändrats heller kan jag ju säga..
Visste de e ganska mysigt ställe i sig.. men folket.. och musiken :S
Verkligen inget jag gillar. ! Så man bara satt där o slöade i stort
sätt hela kvällen.. var ju så jävla trött oxå. Så orkade inte mkt annat
heller :P.


Vid 2 rörde vi oss till MAX.
Alla ville käka innan de var dax att åka hem och sova. :)
Så de var gött. Somnade som en stock när jag kom hem.


Idag har inte hänt så mkt. Mamma var här och åt med mig som vanligt.
Sen vilade jag en stund. Efter de åkte jag och Marcus ner till ICA för
att handla, o så blev de mat. Kycklingvingar, coscos & salsa :).
Sen drog han och jag kollade på filmen på 4:an Dèjá Vu. Den e bra! Gillar
den!

Pratat med en mycket nära vän till mig på msn ikväll oxå.
Det värmde väldigt mycket att du hörde av dig. Och äntligen
förstår jag dig bättre än någonsin. Tack för att du har gett
mig en förklaring. Berättat sanningen.
Tänker på dig!
Var stark!


Time for another movie! Take care!
Pussheej.



Funderar på att köpa den här, vad tycks? ^^

1 kommentar: