söndag 24 maj 2009

Känns konstigt.

Idag flyttade Sarah gumman till Uppsala. Jaa eller
en bit utanför, men sin pojkvän Andreas. Är jätte
glad för din skull gumman men de känns tomt och konstigt.
Ingen att gå till såhär mitt i natten för att bara tjöta
lite o ta en cigg eller två. Ingen att gå en prommenad med
såhär dags. Det kommer bli konstigt att vänja sig vid det
här. Men så länge du mår bra och är lycklig så e jag glad
för din skull. Du har hittat en toppen kille :)
Sen så ses vi ju i sommar när jag och Jocke åker upp till
Stockholm :) Då får ni komma dit. Sen måste vi ju åka till
er oxå, för o se hur ni har det :)
Ska försöka inhandla en extra säng snart oxå. Så e de bara
för dig att komma o hälsa på sen :)


I torsdags var jag på fest i Bankeryd :D Det händer verkligen
inte så ofta. Men jag hade hur trevligt som helst!!
Alla var sociala, trevliga och avslappna och tiden bara sprang
iväg. Verkligen över mina förväntningar. Det var ju Sanna och
hennes pojkvän som hade festen. Och Sanna e ju en som jag gick
i samma klass med på lågstadiet. Umgicks en del på fritiden oxå.
Men efter de har vi inte setts typ. Så de kändes ju lite konstigt.
Trodde allt skulle bli stelt typ. Men jag e verkligen glad att jag
åkte!! Måste vi göra om snart :)

nee nu ska jag titta lite på tv.
Pussheej.


1 kommentar:

Sarah Cronwall sa...

Aww gumman. Du ska veta att det känns jätte konstigt att flytta ifrån dig. Du ska veta att det som varit jobbigast när det är att flytta är att jag lämna kvar dig där. och det gör väldigt väldigt ont i mig. Kommer sakna dig sjukt mycket.. Men en sak ska du veta bebe. Att vad som en händer så finns jag där för dig och kommer alltid älska dig. och är det något så hör av dig så kommer jag till dig. Be du mig komma och jag har pengar så LOVAr jag att jag kommer. Älskar dig min gums. Du vet att du är och har varit min livskraft.. Love.. puss din Saarah <3