torsdag 14 maj 2009

Städ&Tvättdag.

Vaknade runt 9 idag och kunde inte somna om. Utan bestämde mig för att gå upp och göra lite nytta istället. Men de blir ingen nytta på tom mage.. så de första jag gjorde va att äta lite frukost. Och för en gångs skull så kan man ju kalla de för frukost när de var vid 9 och inte typ 12 haha. 2 mackor och ett glas o'boy.

Efter frukosten blev det en prommenad med Cindy och en sväng ner till tvättstugan för att se om jag inte kunde boka om tiden. Skulle tvätta idag mellan 15.00-19.00 men kom på att jag kanske inte skulle orka de eftersom jag var ute igår och kom hem vid 01.00. Sen satt jag och Marcus uppe till 4 och pratade. Och så upp kl.09.00. Som tur var fanns de en mellan 11.00-15.00 så jag bokade om. :) Surt som fan att man inte kan boka fler tiden på samma gång längre.. innan brukade jag boka båda grupperna..för då kunde jag tvätta 4 maskiner åt gången. Då gick de minsann undan ;P

När jag kom in igen blev de massa plock innan jag gick på i köket. Diska, torka,torka, torka. Så nu e köket rent och fint ialf :) Bara golvet kvar som jag tänkte ta i morron. Ska man göra allt ordentligt så tar de sin tid ialf fast jag har ett litet kök.

När köket var i sin ordning,var det dax för att börja med maten. Kycklinglår och potatis i ugn. Och därefter kom mamma vid 13.00. :) Var jätte gott att äta eftersom man var så hungrig efter all städning :P

I eftemiddag har jag vilat en stund, var astrött efter jag tvättat färdigt så kände att jag behövde de. Annars har jag bara varit nere i kiosken, köpt lite gott och kollat på disney filmer. :) Myys. Och ska nog fortsätta med de nu!


Pussheej.





Jag & darloo på Waffis förra torsdagen. ^^

Inga kommentarer: