tisdag 26 maj 2009

åska, åska o mera åska..

Tycker de åskar var och varannan dag nu för tiden..
Jobbigt med den huvudvärken man får när de e åska på gång.
Och sen att de inte kan vara riktigt fint väder längre..
Antingen ska de tydligen vara jätte varmt o jätte fint
en period utan regn.. eller så ska de regna, regna & regna. :S
Kan de aldrig vara lite mitt emellan....??

Annars händer de inte så mycket. Blir nog ännu en soffkväll
för min del. Jag, Marcus & Marcus hyrde ju en del filmer i
söndags. :) Så man har ju lite o kolla på :) Såg
Step Up 2 The Streets i går. Den gillade jag!! Önskar man
kunde dansa så..!!
Har även börjat spela lite Tekken oxå. Men jag blir ju
så jävla lack när de inte går som jag vill haha.
Höll på att slänga kontrollen åt helvete i går.. men jag
hejdade mig. Inte förstöra min rosa ps2 kontroll,
det går ju bara inte!

Har lust att gå en prommenad.. men de blir nog inte de nu på ett
par dar.. bestämmde mig för att ta mina nya sommarskor på
prommenad igår eftersom dom e mer öppna o sköna. Men de var
nog ett misstag.. har värsta skoskaven på båda hälarna :(
Gör jätte ont.. :/


Inga kommentarer: