torsdag 28 maj 2009





Usch vilken ångest jag hade innan.. så mkt ångest
har jag inte haft på länge... :/ Hatar verkligen att
gå till tandläkaren. Mådde inte bra innan jag skulle
dit, och inte heller när jag kom dit. Och dom skulle
lägga bedövningen. Höll på att få en ordentlig
panikångestattack... :/ Kände att jag var på väg
att få svårt att andas.. och yr var jag :(
Men som tur var kändes de bättre sen.. och lagningen
gick bra!! Är så glad för att jag fått chansen att gå
till en privattandläkare i stället!! De e som alla säger,
dom är och de känns så mkt mkt bättre! Så otroligt trevliga
och tänker verkligen på ens bästa. Tror han frågade 10ggr
om allt gick bra/om allt kändes bra under min lagning.
De e ju sånt som gör att de känns bättre för mig att gå
till tandläkaren. Det e de som får mig att kämpa min
rumpa dit, även om de e bland de jobbigaste jag kan göra.
När jag gick här nere var de rena mardrömmen och då
skojjar jag inte. Tandläkarskräck, en jävla ångest,
massa tjatande och otrevliga människor :/ Nee usch dit
ska jag aldrig gå mer! Nevah!!

Men idag, kände mig så stolt över mig själv att jag
åkte dit överhuvudtaget. Att jag klarade ut det.
Att allt gick bra. Och att jag trots allt bara har EN
lagning kvar :D :D :D
Visst vissa tänker säkert. Whats the big deal?!?!
Men då kanske ni inte känner mig.. då vet ni inte hur
jobbigt detta är för mig. Och då är de upp till er.

1 kommentar:

Sanna* sa...

ja skit surt att det är en bit att åka=/...haha men lat ska man inte alltid vara,sommarkortet äger!=)
Tur för dig att tandläkaren va snäll! Hatar mer att gå dit men mest för att ja alltid tror jag ska få laga hål och för att ja hatar när dom ta bort tandsten iiiii de gör ont!