onsdag 29 april 2009

Tisdag.

Idag har det hänt en del :) Först tvingade jag mig själv till att städa hela lägenheten, trots att jag inte hade någon ork till det. Men de behövdes verkligen sen skulle jag ju få besök ikväll. Sen vid 5 blev de en sväng till A6. Skulle köpa nya skor men hittade fan inga snygga..eller jo ett par. Men dom fanns ju givetvis inte i min storlek :( Efter de blev de Willys o handla. Så nu har man lite mat igen :) Och när jag kom hem stod Jocke här utanför :D :D Lagade köttbullsgratäng som vi åt. Jocke gillade de som fan :) Sen blev de massa tjöt, tittande i gammla skolkataloger och kortspel. :) Mycket trevligt!! Tycker de e väldigt speciellt att jag och Jocke har gått i samma klass ända från 1:an på lågstadiet till 9:an på högstadiet! Inte många som har gjort. Tack för en jätte trevlig kväll! Nu ser man fram emot Valborg oxå! Äntligen ska man få grilla :D

Nehe nu blir de nog sängen för min del. Har ju som sagt gjort en hel del idag, så man e rätt trött.
NattiNatti! Pussheej.



Jag innan utgång, på påskafton. :)

Inga kommentarer: