fredag 15 maj 2009

Helg part 2.

Nu e det lite lugnare :) Var ett jävla spring här innan.
Kom först 2 st som tittade runt i knappt 5 min.
Och då tänkte man fan vad skönt, då var de redan klart!
Men bara en liten stund senare ringer de på dörren igen,
och de kommer in en massa jobbarkillar :P Kollar runt o så,
sen efter en halvtimma ringer de på dörren IGEN! Man bara
whatthafuck?! Jaja efter dom hade gått sen så var de ju lugnt
ialf :) Då passade man på att vila en liten stund, min vecka
e ju på gång och då blir jag alltid skittrött. Men nu känner
jag mig piggare.. Undrar vad som händer ikväll..? Någon som har
något förslag? :)


I morron e jag bjuden på fest i Bankeryd :) Får se om jag åker
dit :) Vore ju kul, "känner" ju åtminstone en :P Måste bara
försöka få tag i lite öl. :)


Pussheej.


Enrique Iglesias - Can you hear me?

Inga kommentarer: