torsdag 21 maj 2009

Onsdag.

Vilket väder de har varit idag.. soligt, molnigt, regn, åska :S
Fick även höra att de hade haglat massor i stan :O
Usch gillar inte åska.. fast ändå. Med rätt person kan de
faktiskt vara ganska mysigt ;)

Gick upp ganska tidigt idag, och städade. Damsög, torkade golv,
diskade och torkade :) Kändes jätte skönt! Ville ju att de skulle
vara fint oxå, för Jocke kom ju ikväll. En anledning att städa :P
För behövde ju de annars oxå.
När jag var färdig kom mamma och vi käkade. Sen satt vi spelade kort
och tjötade lite. Väntade ut åskvädret,innan vi tog en sväng till
affären. Ville ju inte gå mitt i alltihopa...


Efter affären blev de hem till mig igen o ta en glass o pusta ut.
För även om de hade åskat var de väldigt varmt och kvavt ute!
Och denna backen här uppe e ju inte speciellt rolig då... ¨
Sen blev de ännu mera städning, innan jag började med maten som jag och Jocke skulle käka :)
Kycklingvingar med ris och currysås *mums*


Jocke kom perfekt. Maten var klar och jag hade precis lagt upp på tallrikar
och ställt in på matbordet. Då ringer han på dörren ;D
Tack för en mycket trevlig kväll! Mycket tjöt o några öl.
Du e en underbar vän. Längtar till vi ska åka till Stockholm :)

Nee en film kanske och sen sova..?
I morron e de fest :)

Pussheej.



Jocke :)

Inga kommentarer: