lördag 30 maj 2009

vaaaarmt.

Jaa idag e de asvarmt ute, soooommmar :D
Låg nyss en stund ute på ballkongen och solade :)
Funderar på att hoppa ut dit en stund till.
Bäst att passa på!

Igår var man en sväng på stan. Först kollade runt
lite på marknaden. Såg motocykelkortegen :)
Tänk om man hade kännt nån som man kunde åkt med
genom stan :P Hade varit lite kul.
Jag, Marcus & Marcus gick sedan och kollade på
dom som hoppade bungyjump. Fan att dom vågar asså
60m ovanför marken :| När vi stått där en stund
bestämmde sig Marcus för att hoppa!! :O:O:O
Och han gjorde de oxå!! Fy fan, hade jag aldrig vågat!
Men kan inte neka att jag blev lite sugen.. göra
något som absolut inte e typiskt mig. Men de e ju lätt
att tänka så när man står där nere på trygga marken.
Vet ju att jag ALDRIG hade hoppat om jag åkt upp i den
där grejjen sådär högt. ussssch. Höjdskräck!

Efter de gick vi runt o kollade lite till, sen blev
de åka karusell. Innan jag drog mig hemmåt för att gå
ut med Cindy o fixa lite. Sen blev de stan igen!
O'learys & Centrum. Faan va folk de var ute!!

Inga kommentarer: