tisdag 19 maj 2009

Jaa vad finns det o säga om idag..?


Mamma var här och åt som vanligt. :) Idag blev det köttfärspaj.
mums!! Men klantiga jag, välte ju ut hela min potion på golvet :S
Satte tallriken på kanten för jag skulle flytta min laptop.
Råkar väl stöta till den lite.. och hela tallriken åker i golvet.
Visst tallriken höll ju men maten var ju bara o kasta.
Äter ju inte mat som luggit på golvet precis!! Inte roligt o slänga
mat dock, tur att de fanns mer :) Efter maten börjar vi höra
glassbilen.. men hade svårt att lokalisera vart den var exakt.
Men vi ville ha glass så jag tänkte gå ut o leta efter den :p
Då kör den precis förbi.. men fortsätter hela gården bort.. trodde
inte att den skulle stanna först :P haha.
Det blev Sunborn , gammaldags vanlijglass. Skitgod! :)


Annars i eftermiddag har jag vilat. varit jätte trött. Vaknade innan 8
ikväll med huvudvärk.. e nog åska i luften igen :/ Hoppas inte att de
kommer i natt bara. Inte så kul :/ Mamma kom ikväll en sväng igen.
Spelat lite kort o tjötat, trevligt :) o skönt med sällskap ifall
de skulle brakat loss.. även om mamma e mkt "räddare" för åskan än jag :P


Nee nu ska jag ringa o röka med min Tess gumma. ♥
I morron kommer Jocke :D :D

Pussheej.


Dagens tradera köp! 7 st nagelack för 40kr :) Helt klart värt de!
Behöver lite nya fräscha färger :)

2 kommentarer:

Terese sa...

ÄLSKA nagellack ! :D

sanna sa...

haha såg mig själv í bild när du skrev om maten på golvet :p