torsdag 8 oktober 2009

Abbe <3

Jag fattar inte varför folk inte tänker längre. Är dom inte
redo för hund eller har inte haft en hund på ett bra tag så
tar man ju INTE en omplaceringshund. En som har problem, har
haft det jobbigt och är förvirrad.

Allting blev ju så fel. Jag ville bara ditt bästa. Dom sa att
dom skulle göra ditt bästa. Dom sa att dom skulle träna med dig
och ge dig ett livslångt hem. Men allt var bara snack. När du
var förvirrad. Visste inte var du var eller vilka du var med.
Började testa dom, gav dom upp. Och lämnade dig på ett
hundpensionat.... :( Hur tänker dom???? ENBART på sig själva!!
DOM tyckte du var jobbig. DOM orkade inte. Därför dumpade dom
av dig... till ännu ett nytt ställe.. nya människor...
Fyy fan säger jag bara!! Tycker så otroligt synd om dig.
Önskar jag kunde hjälp dig. . .

Hoppas du snart kommer till ett hem, där du får STANNA. Där
dom älskar dig för den lilla charmiga, underbara vovve som du
är och ger dig en ärlig chans. EN vecka är INTE en ärlig chans!!

Blir så trött på folk...



Så fin är du gubben. <3

4 kommentarer:

Angelica sa...

sv: Tack, det hoppas jag med! :)

Va tråkigt att det inte blev bra för hunden.. :( Vissa människor är ju pantade i huvudet. Det är klart att man måste ha lite mer tålamod när man tar en omplaceringshund!

Hoppas du får en najs helg i alla fall :)

vesna.blogg.se sa...

Hej hej :) Kul att du skrev :)

nää dom är verkligen superfula, usch..

jess sa...

åh tackar vännen..allt bra?

Anonym sa...

med mig är det kanon, va gör du då?

designjessica