tisdag 6 oktober 2009

Födelsedagsfesten 3 Okt.

Dagen bestod av att plocka i ordning de sista och sen göra
sig i ordning. :) Vid halv sex åkte jag och Tommy ner mot
stan. Skulle hämta en grillbricka för 9 personer på
Pallas Athena + plocka upp två vänner.
Tog en jävla tid innan vi hittade parkeringsplats. Kändes
som vi körde runt, runt 100ggr.. Brickan med mat var as
varm, så man nästan brännde sig på vägen hem när man skulle
försöka ha den i knät. :O

När vi kom hem till mig var redan Marcus, Marcus, Henke o
Max här. :) Så kände mig en aning stressad med att få
fram maten. Och precis när jag hade börjat plocka fram ringer
det på dörren, då var de Bella och Angelica som kom :)
Ville ju ha hunnit plocka upp maten INNAN alla hade kommit
med de sket ju sig haha. Maten var ialf jätte god.
Den bestod bl.a av flera olika grillspett, 2 olika sortes
bröd, tsatsiki, klyftpotatis och grönsaker. Bjöd även på
lite vin till maten med Schweppers o hallon i :) Gottans!

Efter maten blev de mycket tjötande, shotande, skålande,
skratt och singstar. :D Bjöd även senare på tårta oxå.
Som jag beställt från konditoriet här nere. Princesstårta
med vit marsipan och en bild på Betty Boop på. ^^

Vid elva började vi röra oss ner mot stan. Macce kom och
hämtade mig och Tess. Åkte först ner till Tess så hon
kunde gå ut med lilla Tito. Sen rörde vi oss ner mot Centrum:)
Där vi dansade massor o hade trevligt :)
TACK allihopa för en jätte trevlig kväll! Och Tack Tess gumman
för att du höll ut hela kvällen fast du inte kände dig så
värst kry. <3<3



Maat :) (Tess ser sådär lagom glad ut:P)



Maat. :)



Alla verkade tycka de var gott ialf, för de var
rätt tyst under hela måltiden :P




Cindy gumman, var oxå med på festen en liten stund <3



Vi tjejer :) Bella, Angelica, Jag och Tess <3



:) Angelica, Jag, Tess & Tommy



Henke, Marcus & Marcus. Vet inte vad dom håller på med :P haha



Den fina Betty Boop tårtan :)



Bella och Jag sjunger singstar :)



På Centrum :)



haha min gumma är så söt! <3



Vii! <3



Jag och Marcus :) Faan vad jag ser ut hahaha

2 kommentarer:

ampelos sa...

hih tack söt=)

ampelos sa...

Klicka på bildspelet så kommer du till den sidan där man kan göra :D

hehe :D det känns väl bra faktiskt! jobbigt var det förut när man var mindre! men nu gillar ja det :) högklackat funkar toppen om man med någon som också är lång:P annars e de ji jobbigt..!"