tisdag 6 oktober 2009

Födelsedagen 30 sep.

Jag hade en jätte mysig och trevlig födelsedag med familjen <3.
Mamma och mormor kom vid ett. Sjöng för mig precis när dom
kommit innanför dörren. Och jag fick blommor :) Sen började
mamma nästan direkt med maten. Sprang ut och hjälpte henne
lite emellanåt, annars satt jag och pratade lite med mormor
o visade henne några bilder. Strax efter två kom brosan :)
Kändes jätte roligt o ha alla hemma hos mig! :) Vid tre
var maten färdig, hur gott som helst. Först skinkrullar
som förrätt, Örtkryddad potatisgratäng med fläskfilé till
huvudrätt och fruksallad med glass som efterrätt :D :D
Kunde inte blivit bättre middag. Men fan vad mätt man blev haha.
Därför tog jag och brosan en prommenad med Cindy efter maten.
Medans mormor vilade lite och mamma var jätte snäll o tog disken.
När vi kom tillbaka, ringer de på dörren. Då var de ett blommbud. :O:D
Det var en väldigt fin höstbukett från farfar, mina 2 fastrar o
min farbror :) Tack!!
Efter jag satt buketten i en fin vas, var de dags för
presentöppning :D! Fick massa kläder, sesång 4 av simpsons,
lite pengar och godis :P Blev väldigt nöjd med allting. :)
Vid sex blev de fika med tårta. Gräddtårta med en fin änglarbild på.
Var nästan synd att skåra den. Men de var en väldigt god tårta. :)
Vid sju åkte både brosan och mormor. Men mamma stannade kvar hela
kvällen. Spelade kort och myste :) Tack för en jätte mysig dag!! <33

Fick jätte många grattishälsningar på facebook och en del sms.
Men de var fan inte många som vågade ringa. Tyckte jag var tråkigt...




Jag med den fina höstbuketten.



Igen :)



Min glada bror HAHAHA



Mormor <3



Jag öppnar presenter. ^^ (Ser sådär lagom glad ut haha)



Flisan tyckte de var kul med allt papper :P



Den fina tårtan.



När vi skulle fika.



:)



Flisan bebis, trött efter hela kalaset.<3



Nästan alla mina presenter, glömde att lägga dit 3 saker :P

Inga kommentarer: