torsdag 15 oktober 2009

Gäääsp!

Är skittrött. Så ska strax sova. Tänkte bara skriva några rader först :)
Dagen började med lunch på Chicki Mama. En fräsh kycklingsallad.
Sen blev de in på ICA och handla lite. För de behövdes. Tänkte först
att jag skulle skita i det eftersom jag kände av en hel del ångest.
Men äsch...tänkte att de får gå som de går..de blir bara värre om man
flyr. Och jaa.. jag överlevde, eftersom jag sitter här ! :D
När jag kom hem blev de att gå ner med lite saker till förrådet bl.a
en del av utemöblerna. Kanske är på tiden nu när första snön redan har
kommit?! :P Sen blev det att boka tvättid oxå. Och jag hade tur.
Fick en redan här ikväll mellan 19-22.
Så innan tvättiden blev de en hel del städande. Diskning, dammsugning,
plock och tork. Hade ju kommit en del efter nu när Marcus har varit här
flera dagar i streck :P Men de har varit trevlig med sällskap.

Idag ansökte jag om ett kort som kallas för pluspolarekortet.
De kortet är till för såna som jag,som har panikångest eller liknande
och har svårt för att ta sig till olika platser ensam. Och med detta
kortet får den som följer med mig gå in gratis, om verksamheten stödjer
kortet.Tycker jag låter skitbra! Då kan jag ta med mig vem som helst
framöver på olika grejjer utan att behöva tänka på pengar. För jag
som har aktivitesersättning får ju hjälp med pengar till olika
verksamheter t.ex träning, kurser m.m. *tummen upp*


Var på A6 igår för att köpa vinterskor, men hittade fan inga.. :/
Antingen var dom varma men tålde inte vatten eller så tålde dom
vatten men var inte varma :S Fast hittade dock ett par olika
vinterskor som var både och.. men nackdelen med dom var ju att dom
inte var ett dugg bekväma, inte snygga heller. Men hade tänkt att
bara ha dom hemma isåfall, när jag går med Cindy. Fast de funkade
ju inte... går fan inte långprommenader i obekväma skor!

Nee nu blir de sängen. Gonatt! Pusss



Gårdagens inköp från Ur & Penn. Är jätte nöjd!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Blir så stolt över dig när jag läser om att du klara dig igenom ångesten. Du är så duktig gumman. Du kämpar på :) BRA!! Chicki Mama saknar jag sjukt mycket.. Det får nog bli det förre pizzan :P hihi Hoppas du får sova gott nu :)

Julia sa...

sv: tack så mycket! :)