tisdag 27 oktober 2009

Prommenader.

Kände mig som tur var bättre i går. Så jag fortsatte att fixa
lite med ballkongerna. Sen tog jag och Cindy en prommenad ner
till Huskvarna :) Träffade Tess och hennes lillasyster Madde
över en cigg o tjötade lite <3 Innan jag och Cindy prommenerade
vidare till Marcus. Satt där en stund..sen blev de ICA o hem
till mig för att käka. Efter maten följde jag med Marcus till
Bankeryd. Han skulle hjälpa sin pappa med lite saker. Blev
sittandes där en stund. Pratade och fick glass :)
Innan vi åkte hem till mig och kollade på film. Såg
The Haunting In Connecticut, en skräckfilm baserad på en
sann berättelse som var helt okej :)




I dag åkte jag, Marcus och Cindy gumman upp till Huskvarna
berget. Och gick en prommenad i dom skogslingorna där.:)
Jätte mysig. Kom ju fram till en fin utsiktsplats mitt i en
prommenadslinga och som tur var hade jag med mig min kamera :)
Kul att gå på andra platser än här på området där man bor.
För här går vi ju varje dag annars.

När jag kom hem hade jag tvättstugan, så har tvättat några
maskiner och plockat i ordning lite här hemma. Snart skulle väl
mamma komma en sväng oxå. Och vid tio, efter hockyn kanske Marcus
kommer förbi igen. Så vi kan se någon mer film :) Fick ju ner
några nya innan idag :)


Huskvarna berget.



Höst.



Vackert ^^



Min vackra gumma. <3



Marcus & Cindy :)



Cindy ska alltid ge sig på dom stora "pinnarna" haha


Inga kommentarer: