tisdag 20 oktober 2009

Myspys.

Idag när vi vaknade åkte vi först hem till Tess för att
lämna lilla Tito. Sen kom Tess pappa o hans sambo och
hämtade oss, så åkte vi till Birgittas lägenhet. . .

Kändes konstigt att komma dit.. o veta allt som har
hänt.. och börja plocka bland hennes saker. Men jag ville
följa med för Tess skull. Vara där som stöd och hjälpa
henne så gott jag kunde.

När vi kände att vi var klara för idag fick jag skjuts
hem. Gick direkt ner och köpte mig en pizza, eftersom jag
inte ätit på 7 timmar.. men de var först när man kom hem
som man fick en gnutta matlust. Efter maten hoppade jag in
i duschen. Sen blev de myspys i sängen framför TVin med Cindy
gumman. <3 Låg bara o tittade på henne ett tag, kände mig rik!
För att hon är min, BARA MIN och för att är en sån underbart
gosig hund! Matte älskar dig såååå myckeet!! <3<3<3



Kärleek.


1 kommentar:

Emelie sehlstedt sa...

tack :) vad kul att du gillar den :) kram