söndag 25 oktober 2009

Hängig. :/

Har röjt lite på mina ballkonger idag, det kanske är på tiden i och med
att de snart är november?! :P Det tar sån tid bara eftersom jag har
ballkongmattor.. och nu när de har regnat i flera dagar är dom ju
jätte blöta.. inte så smart att rulla ihop dom o sätta ner i förrådet..
Så just nu har jag en del liggandes inne på sovrumsgolvet.. hoppas den
har torkat tills i mon..så jag kan damsuga den o rulla ihop den och ta
in nästa del :p haha. Skruvade i sär bordet jag hade på baksidan i dag
ialf o var nere med.



The Black Eyed Peas - Meet Me Halfway

Ikväll annars har jag kännt mig väldigt hängig. Känns nästan som om jag
har feber :( Vill verkligen INTE bli sjuk nu!! Inte nu när jag har möte
med min läkare på onsdag ang. min aktivitetsersättning.. och sen när jag
precis har kommit igång med träningen igen...
Vill träffa min gumma snart oxå. <3 Blir ju en vecka sen igår :(
Sen behöver Cindy sina långprommenader, har ju varit lite dåligt med de nu
på senaste, när de har varit så mkt. Börjar bli rätt trött på att gå
prommenader här uppe oxå.. känns som jag har gått överallt typ 100 ggr :S
har ju funderat på att ta bussen till typ stan lr Huskvarna och gå runt
lite där i stället. Så jag har faan inte tid att va sjuk nu!! Hoppas
verkligen jag känner mig bättre i mon! Ska bädda ner mig nu. Gonatt!


1 kommentar:

Cissi sa...

det känns som ett skämt med så liten lön :( men jag kanske inte fick allt på en gång så förhoppningsvis kommer det 400 kronor till, men det är ändå ingenting typ :( Så aldrig mer ett sånt jobb igen. Har helgen varit bra för dig? :)