tisdag 22 juni 2010

Slappdag ♥

Sitter här och har precis käkat lite kvällsmat :) Har bara
tagit de lugnt idag och de har varit så skönt ! Jag, Cindy
och Flisan började dagen med att gå bort till mamma ♥
Det var ju så fint väder så alla kunde vara ute på hennes
baksida :) Roligt för lilla Flisan att få komma ut lite oxå.
Även om de är lite läskigt ibland ^^

Åt köttgryta till lunch och efter de smaskade vi på glass
och jordgubbar :D :D As gott! Älskar verkligen jordgubbar!
Jag och Marcus + några till ska ju kanske åka o plocka själva
någon dag fram över :)

Ne nu ska jag ner till kiosken en sväng och hämta ut en paket
från H&M som kom idag, ska bli lite spännade o se vad de är.
För de har jag glömt! hahahaha





DAGENS LÅT! ♥ Madcon - Glow


4 kommentarer:

Julia sa...

sv; ja det är kul, men samtidigt lite läskigt ^^ tråkigt, men då får du vänta :)

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Sånt är ju underbart, det blir alltid lite extra kul när man glömt vad man beställt :D

Julia sa...

sv; tack så jättemkt :)

E m i l y sa...

Svar; Jag har aldrig hört den på radion. första gången jag hörde den var när jag hittade den på youtube.. <3