söndag 27 juni 2010

Midsommardagen ♥

Började med att mamma bjöd mig och Marcus på midsommarlunch.
Sen gick jag hem, slappade lite och såg en film medans Marcus
åkte hem och fixade. Såg faktiskt en jul film som dom visade
på TV "Elf" hehe. Hade inte sett den innan så. :)

Vid 6 tiden blev jag och Cindy hämtade av Marcus & Henke. Vi
skulle åka o bada med hundarna i Västersjön :) Hur mysigt som
helst. Och skoj för Cindy som älskar att bada! Hon vägrar ju
typ att gå upp sen ;P Marcus & Henke badade lite oxå, men inte
jag.. vill ha soligt om jag ska bada. Solen kom ju bara korta
stunder sen gick den i moln och då blev de ju lite små kyligt.

På vägen hem stannade vi till på Mc Donalds för att köpa
varsin mjukglass *mums* Sen var de hem till mig för att hämta
min laptop, köpa pizza o hämta Viktor. Och vidare till Marcus.
Så satt vi där hela kvällen och spelade :)







Lilla gubben frös, stackarn ♥


Det kom ett par och skulle bada lite med en häst :O
Inget man ser varje dag precis ! ;P






1 kommentar:

aye sa...

Hej
Tävling på bloggen, där man kan vinna en goodiebag, som innehåller bla; smink, hårprylar & parfym. Delta gör du genom att klicka på länken nedan:
http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5161742/ny-taevling---vinn-en-goodiebag-.htm#WriteComment
Lycka till// Ayealfayadh.devote.se