tisdag 22 juni 2010

Gårdagen ♥

Orkade inte skriva nått i går.. eftersom jag tänkte tagit de
på kvällen och då var jag as seeeg :P Blev lunch hos mami ♥
Sen gick jag hem och solade en bra stund innan jag blev rastlös
och tog med mig Cindy gumman på en LÅÅNG prommenad!
Siktade in mig på de längsta spåret uppe vid öxnegården som är
på 15 km!! :O Har aldrig gått den skräckan innan så de var ju
lite nytt.. men ibland kändes spåret mer som en hinderbana än
en prommenad hahaha. Stora lerpölar som man fick hoppa över,
rötter lite överallt, mycket högt gräs på vissa stället!!
(vilket INTE gillades!) Men fick även se mycket fint
bl.a några hästar som Cindy hälsade nos mot nos med :)
Synd att jag inte orkade ta med mig kameran!!! Men gick ju med
en tunn längre tröja o tights bara.. hade ju inga fickor.. :/
Får bli fotografering nästa gång ;)

Trodde aldrig jag skulle komma hem.. !!! Och guu vad skönt de
var när jag äntligen gjorde de. Dricka massa kall loka o sätta
sig på ballkongen o äta vattenmelon med gumman :D ♥

Tog en dusch och käkade lite mat sen däckade jag i soffan för
en stund hahaha. Men de var en härlig dag ialf!
Meeeer sooool TACK! :D:D


(bild tagen från google.)


Inga kommentarer: