tisdag 1 juni 2010

010610 ♥

Ikväll är de bra :) Känner mig riktigt nöjd med dagen!
Mamma kom hit på lunch idag, sen blev de städning för min
del! Diska, gå ut med skräp, dammsuga och plocka i ordning.
Det behövdes verkligen.. Hur kan de bli så stökigt jämt???!
När var klart slappade jag en liten stund i soffan sen blev
de långprommenad med Cindy. Gick ca 5 km på 1 timme och 20
min. :) Kom hem o gjorde käk o slö kolla lite på TV och nyss
blev de en dota match med Marcus och hans bröder. De laget
jag var med i vann :D :D Har hittat en ny favorit gubbe som
äger heheh.

Ser fram emot morgondagen för då kommer Anna gumman förbi en
sväng och vi ska gå en långprommenad i skogen. :) På fredag
kanske jag får besök av Jocke :D :D Så än så länge ser veckan
bra ut. Man kanske ska ta och träna på torsdag?! Får väl se
vad Marcus I säger :) Ne snart dags för sängen! Är ganska
trött nu. NattiNatti ♥




Inga kommentarer: