torsdag 17 juni 2010

Natti Natti ♥

Nu har mammsen gått hem. ^^ Ikväll var hon nattuggla !
Inte ofta hon är uppe såhär sent, men de blir lätt så när
man sitter o har de trevligt :)

Ska strax gå och lägga mig.. känner mig väldigt trött
ikväll. Kanske beror på min extrema långprommenad igår?! :p
Gick ju en 2 timmars prommenad med Cindy gums.♥ ♥
Ner till Kungsängsskolan, förbi ekhagen, mot rosenlund,
förbi rosenlundsbadet och kinnarps, mot vättersnäs
där gumman fick ta sig ett litet dopp innan vi fortsatte
vidare mot Sanda och sen upp upp upp för backen för att
komma hem...*puh* Det var jobbigt! Men de är ju nackdelen
med att bo här uppe.. att gå man iväg nånstans får man
alltid den jobbigaste biten sist.. Skitgött var de ialf
med en sån lååångpromenad. Då kände man sig duktig när man
väl kom hem sen och fick ta sig en välförtjänad dusch
innan kvällsmat :)

Det tråkigaste med prommenaden var bara att mina hörlurar
gick sönder!!! :( :/ Eller ja ena luren ialf... så
fick gå runt o lyssna på en lur hahah..Tur att jag har
kvar ipodens orginallurar så jag kan ha dom som reserv ett
tag! Dom funkar ju, även om dom inte är lika braiga som
dom andra. :P







Inga kommentarer: