söndag 20 juni 2010

Hämnas på sitt ex?!

Sitter och läser lite på aftonbladet. Och hittade massa små
berättelser om vad folk gjort mot sina ex när de tagit slut.
Tyckte jag var lite roligt :P Här kommer några:


”Hans polo blev ett linne…”
Jag blev skitsur när jag blev dumpad av en kille.
Hade en polotröja hos mig som var hans.
Jag klippte av halsen och ärmarna så det blev ett linne. :-)
La den sedan i hans brevlåda!

”Carin”

”Jag kastade in en tegelsten medan de hade sex”
Min kille var otrogen mot mig. Jag hade precis börjat
ana vad som hände så jag följde efter honom när han skulle
”träffa några polare för att se fotboll”. Såg att han
gick in hos en kvinna. Då brast det för mig. Jag repade
hans bil och kastade in en tegelsten genom fönstret medan
de hade sex med varandra. Då fick han bråttom ut. Sen kom
det där: ”Det betyder ingenting”. Yada yada...
Jag mådde bra efter tegelstenen, den träffade ju ingen.

”Mi”

"Exet hade tinnitus – fick undulater i present"
Jag köpte undulater i present till honom från barnen.
Han var tvungen att ta hand om dem och han lider av tinnitus.
När han kom förbi hemma hos mig plockade han på sig saker
som han tyckte var hans och sånt som var hans. Så jag laddade
hem ett datorvirus och la på en strategiskt placerad diskett.
Disketten plockade han sen på sig.

”Anni”

"Jag kissade i en plastmugg och ­ hällde det i rakvattnet!"
När jag kom på att min f d man vänsterprasslade och ­låtsades
att han själv köpt nytt rakvatten (som han faktiskt hade fått
från flickvännen), så gjorde jag ett litet tillägg till rakvattnet...
När han gick ut en kväll skruvades korken av.
Jag hade kissat i en plastmugg och hällde sedan det i rak­vattnet!
Det var ungefär samma färg, jag behövde bara ­skaka flaskan lite
och så var det gjort! Han märkte det aldrig, men jag tyckte det
var hemskt roligt varje gång han använde rakvattnet.
Nu är vi skilda sen 15 år men jag skrattar fortfarande gott åt det!

”Mia”

’’Hårgele i hans dyra skrytskor’’
Jag var ihop med en ­kille som var dum i huvudet. En kväll
kände jag ett starkt behov av att ge tillbaka. Jag var skitledsen
och började med att riva sönder hans kläder, men det kändes så
hopplöst klyschigt. Då såg jag hans favoritskor i hallen och kom
på en fenomenal idé!
Sekunden efteråt stod jag med hans jäkla hårvax och hårgele i
händerna och klämde ner innehållet i de dyra skrytskorna. Mycket
roligare än att riva trasor! Dagen efter ringde han från sitt jobb.
Skitförbannad: ”Vad i helvete har du gjort med mina skor?!
Jag sitter fast!” Det kändes härligt.

”Susanne”


Fler bekännelser hittar du HÄR!
Har du nånsin hämnats på ditt ex? Hur gjorde du?




2 kommentarer:

sanna sa...

Haha jag läste det med helt sinnes ju!! Det ända jag gjort mot ett ex var att låtsas att jag ville ha honom så han skulle göra slut med den han hade, vilket han gjorde sen skrattade jag åt han....(känslokall var man visst då)

Miia sa...

haha jaa men de var lite kul o läsa. :P Jo de var väl lite känslokallt men förtjänade han de så varför inte?! :P