fredag 11 juni 2010

Lördagen den 5/6. ♥

Det var ett litet tag sen jag bloggade.. Läste igenom mitt senaste
inlägg nyss och saknar verkligen solen!!! Varför ska de regna så jävla
mycket hela tiden?! De SKA ju vara sommar nu! Vill ha sol! Så man kan
sola igen och gå långa prommenader.

Kan ju fortsätta berätta lite om förra lördagen, efter jag solat en
stund kom Marcus och hämtade mig och Cindy. Vi åkte ut till Sundsholm
till mammas morbror. :) Han hade bjudigt en del av släkten.
Han bor så mysigt! Nästan helt avskilt och Cindy stormtrivs när hon
får komma dit.

Vi fick lite fika först sen gick jag, Marcus och Cindy ner till sjön
så att gumman fick ta sig sitt första dopp :D Hon älskar ju att bada
och de är nästan svårt att få upp henne när man väl ska gå därifrån
sen hahaha.













Till slut fick vi upp henne i allafall och gick tillbaka till dom
andra en stund :) Så gumman fick torka till lite innan de var dags
för att röra sig hemmåt igen. Kunde ju inte stanna allt för länge
eftersom Anna gumman skulle komma :) c När vi skulle åka hem var
de nästan hjärtskärande att se hur pass bra Cindy verkligen trivdes
där ute.. hon ville först inte följa med oss hem.. hon tvekade en
bra stund..Önskar man kunde komma dit ofta för hennes skull ♥

Kvällen med Anna var lite crazy..! haha. Satt hemma hos mig först
och förfestade till gammal musik, sån nostalgitripp! :P De blev
även lite gott käk innan vi fick skjuts ner av Marcus till piren.
Vi gick ner till den sista puben och där var de ganska mycket folk.
Tog en öl o softade lite innan vi gick vidare till Huset. Dom hade
ju säsongsavslutning och jag hade fixat gratis inträde för oss två
som gällde hela kvällen :) Så de blev VIP ingången för oss ;D
Trots bra musik och goda drinkar kan jag inte hjälpa att jag tyckte
de var rätt seg stämming på Huset... Vi bestämde oss för att gå
tillbaka till Piren igen. Denna gången till första puben, och
hjälp vilken skillnad!!! Folk skrattade, dansade och flummade.
Mycket mer party haha! :) Hade as trevligt och träffade på Dick
med några till. Det blev mycket skratt och dans ända tills dom
stängde. Vi åkte med Dick & có till Huskvarna för en efterfest..
Som inte blev så lyckad.. jag och Anna började tjafsa lite grann i
taxin dit och de förstörde hela stämmningen.. Ibland kan jag bli
rätt trött på mig själv... Men tur att allt är uträtt och bra idag
i alla fall ♥ ♥ ♥










2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vi hade bra roligt i början av kvällen och in på små timmarna. Men efterfesten haha! Nja inte alls kul, men allt är bra mellan oss nu, som tur är =) <3 Puss

Anonym sa...

Men det var kul att se er:D som alltid! Men fy faaan vilken bild på mej... Är det ens jag?? Ush.. Det m¨åste fan vara den sämsta bilden på mej:P Helt klart. Sjukt dålig. Seriöst är de jag?:P Haha.. Se ya soon again girls! /Dicko