lördag 26 juni 2010

Midsommar ♥

Vill önska alla läsare Glad midsommar lite såhär i efterskott :P!
Hoppas ni har haft en skön och rolig helg! Själv var min helt okej.
Började gårdagen med att göra mig i ordning, sen var de bort till
mamma med Cindy & Flisan för att käka lite lunch. Mormor och Noomi
var där oxå :)

Det blev färskpotatis, köttbullar, prinskorv, gräddfil, gräslök,
ägg och sallad för min del :) Eftersom jag inte äter sill !
Efter maten gick jag hem för att göra mig i ordning för kvällen
så jag slapp stressa sen. Då jag skulle åka vid 18.00. Gick bort
till mamma igen och satt där och tjötade en stund innan de var dax
för fika. Men kände mig fortfarande rätt mätt efter lunchen så
blev inte så mkt för min del. Gick hem strax efter, tog ett glas
vin och stack iväg till bussen.

Jocke mötte upp mig vid rosenlund och så gick vi bort mot resten.
De var en hel del och de grillades för fullt :) Mysigt! Kul att
vi äntligen fick fint väder på midsommarafton för en gångs skull.
Efter några timmar var de dags att packa ihop och förflytta sig
innåt. Hem till Jockes chef Patte där grabbarna skulle se matchen..
Skittråkigt tyckte jag så parkerade mig på ballkongen tillsammans
med Jocke som heller inte var så intresserad :P

Blev en tur till vätterstranden oxå för att träffa lite mer folk
och värma sig vid en brasa. Dom som satt där hade även fixat en
liten midsommarstång som Jocke & Fidde fick för sig att sno sen
när vi skulle gå därifrån hahaha.

Vid 2 tiden kom Marcus och Marcus och hämtade mig och vi drog till
macken för att ta en korv. Inget annat var ju öppet så :S
När jag kom hem däckade jag gott i min säng :)







Klart att Cindy gumman fick massa gott oxå ;)


Fick en liten kompis nere på grillfesten som tyckte jag
var jätte intressant ;) Mina öronhängen o min piercing skulle
man leka med. Sen var de kul o trycka ihop plastmuggar o ge till
mig så jag skulle rätta till dom.. för att hon sedan skulle trycka
ihop dom igen hahaha. Så höll vi på en stund :P




Inga kommentarer: