tisdag 15 juni 2010

......

Varför ska de vara så svårt att göra det rätta..? Varför ska det
rätta vara den svåra vägen..? Trodde detta skulle vara lättare än
vad de är.. Lördagen var kaos.. På morgonen mådde man illa och
hade mycket ångest.. Men tog mig ändå i kragen och storstädade
hela lägenheten.. .Sen blev de en dusch innan Anna kom upp hit
för lite party.. försökte allt för att ha roligt men hade ingen
lust för att festa egentligen..Gick runt med en ända stor klump
i magen hela kvällen.. Och bättre blev de ju inte när man kom
till krogen.. När jag fick veta både de ena o de andra..
Fick känningar av min ångest o ville bara åka hem.. för en gångs
skull kändes de skönt när klockan slog 2..

Bussresan hem var jobbig.. kände hur tårarna brände bakom ögonen
och ville bara komma hem.. När jag väl kom hem försökte jag höra
av mig till dom flesta men alla sov.. eller sket i o svara på mina
sms.. :( Folk gör mig så sårad och ledsen ibland...
Till slut ringde min telefon iallafall, det var Madde ♥ Min söta
lilla ängel som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta!
Uppskattade väldigt mycket att du tog dig tid o ringa mig! Vet ju
hur svårt du har de själv.. och önskar jag kunde finnas där för
dig! Men du vet att de är bara att ringa när du vill och som jag
sa till dig så står de alltid en dörr öppen här för dig i Jkpg!!

De kanske var överdrivet att känna som jag gjorde i lördags..
men jag kan inte hjälpa de... Verkligheten har kommit i kapp mig..
Nu är de ju bara frågan HUR man ska gå vidare..?! Jag försöker men
ensam är inte stark....




1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman då, jag trodde inte att det var så illa=/Hadejag vetat det så hade jag väl åkt hem tidigare tillsammans med dig! Stort förlåt men ja som sagt. Jag hade himla kul och förlåt för att jag blir lite egotrippad när jag har kul! Förlåt <3
Puss Anna