söndag 20 juni 2010

190610 ♥

Jag har äntligen kört bil för första gången !!!! :D :D
Det var skitkul! Och inte alls så svårt som jag trodde...
förutom att de verkar vara lite svårt att lära sig de här
med kopplingen och växeln ;P Men de kommer väl de med. Man
får ju inte bejära så mycket av första gången, right?! ;)

Roligt att Marcus vågade låta mig pröva. Vi var nästan uppe
vid utsikten här i Huskvarna. På en stor grusparkering, så
jag inte skulle krocka med något hehe.

Efter en stunds körande byte vi tillbaka och åkte ner till
Willys för att handla lite. Vilket jag tyckte var skönt.
Fick ju pengar igår så dags att fylla på förrådet hemma igen.
När vi kom hem till mig igen var de dax för gott käk, blev
potatisgratäng och revben :D :D *mums*

Mätta och belåtna gick vi upp till skyttebanan med Cindy för
att möta upp Marcus I, Henke, Jessica och lilla Ozzy :)
Det är så roligt att Cindy är så snäll mot alla hundar.
Så hon kan leka med både stora o små :) Dom fick buwsa en bra
stund.. Cindy gums var helt slut hahah.
Och nu sitter vi nere hos Viktor och softar ! Dock får man sitta
på golvet... nu när han har flyttat till en liten etta på typ
30 kvadrat.. och alla utan Marcus I ska få plats med sina
laptops hahaha.


Lilla Ozzy ligger och myser i Viktors soffa ! :)♥

1 kommentar:

michelle sa...

Vad kul att köra bil förresten! :)
Får börja övningsköra nästa år, tycker det ska bli jätteläskigt ;)